![plakat_dla_szkoly.png [1414x2000]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1274/cms/szablony/101977/zdjecia/orign/plakat_dla_szkoly.png)
![nprczlogotyppodstawowyrgb.png[small]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1274/cms/szablony/101977/zdjecia/nprczlogotyppodstawowyrgb.png)
Nasza szkoła dołączyła do Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Polak ma essę! 2”, którego głównym celem jest utrwalenie zdobytej wiedzy oraz nabywanie nowych umiejętności poprzez zabawę i integrację uczniów. Pierwsza edycja została pozytywnie odebrana, zatem czas na część kolejną. Realizując projekt, będziemy promować książki zakupione w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Dotąd przeprowadzone lekcje:
URADowana Maria Curie-Skłodowska
Bohaterowie naszych ulic i patronka szkoły
Rok szkolny 2023/2024
![plakat.jpg [1414x2000]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/1274/cms/szablony/101977/zdjecia/orign/plakat.jpg)
W bieżącym roku szkolnym nasza szkoła prowadzi innowację pedagogiczną pt. „Zalajkuj język polski” dotyczącą przedmiotów humanistycznych w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Polak ma essę!”
Głównym założeniem projektu jest utrwalenie zdobytej wiedzy oraz nabywanie nowych umiejętności poprzez zabawę i integrację uczniów. W poprzednim roku szkolnym uczniowie często używali słowa „essa”. Było to jedno z najpopularniejszych młodzieżowych słówek. „Essa” ma wiele znaczeń, każde z nich ma jednak wydźwięk pozytywny. Autorki projektu chciały, aby przedmioty, którymi są język ojczysty, a także wiedza na temat naszego kraju, miały essę i dobrze kojarzyły się zarówno uczniom jak i nauczycielom.
Mamy nadzieję, że projekt przyczyni się do dobrej zabawy, integracji uczniów i do rozwijania ich kreatywności, a Polak będzie miał essę również w przyszłych latach.
Dotąd przeprowadzone lekcje:
Bohaterowie legend we współczesnym świecie
Ortoobrazki w wykonaniu klasy V
Kaligrafia co na polski stawia
Wiersze z odzysku w wykonaniu klasy VI
Poczta Walentynkowa pierwszych Piastów
Wiersze z odzysku w wykonaniu klasy VII